Receptietraining

Receptietraining

De receptiemedewerker is de spil binnen uw bedrijf. Het eerste contact loopt immers via de front office. Maar hoe gaat dat dan in een calamiteitsituatie? Veel hangt af van het inzicht en doortastend optreden van deze mensen.

Zij merken vaak als eerste op dat er iets mis is: het brandmeldpaneel hangt bij de receptie, het interne alarmtoestel staat immers op hun bureaublad, de BHV organisatie moet via de receptie worden gealarmeerd en een telefonische bommelding komt doorgaans op het algemene nummer, dat door de receptie opgenomen wordt, binnen. Daarbij komt dat het receptiepersoneel vaak als eerste aanwezig is en als laatste weggaat.

Doelgroep

Receptiemedewerkers

Doelstelling receptietraining

Gecoördineerd en verantwoord kunnen werken ingeval van een calamiteit.

Toelatingseisen

Geen

Inhoud receptietraining

Algemeen:
- De BHV organisatie;
- Internalarmnummer;
- Alarmeringsprocedures;
- Bommeldingen;.

Examinering

Geen

Certificering receptietraining

Bij actieve deelname en voldoende resultaat leidt dit tot het certificaat Receptietraining bedrijfshulpverlening

Duur

1 dagdeel (4 uur)

Kosten receptietraining

Prijs op aanvraag

 

Nieuwsgierig naar onze Training kleine blusmiddelen? Klik hier!

Prijs op aanvraag

Cursus:

Receptietraining
Neem contact met ons op voor mogelijke inschrijfdata
Receptietraining